Brzostek, 24.06.2016 r.
Znak sprawy: IZP.2600.39.2016
ZAMAWIAJÄ„CY: Gmina Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek NIP: 871-22-23-191
ZAPYTANIE CENOWE o wartości szacunkowej do 30 000 euro
Burmistrz Brzostku zaprasza do zÅ‚ożenia ofert na realizacjÄ™ zadania pn: „Zakup, dostawa i montaż mebli do oddziaÅ‚ów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku”
- I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu, dostawy i montażu mebli do oddziaÅ‚ów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku.
- SzczegóÅ‚owy opis przedmiotu zamówienia stanowi zaÅ‚. nr 3.
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdujÄ… siÄ™ jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że ZamawiajÄ…cy podaÅ‚ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i jakoÅ›ciowych nie gorszych od wskazanych.
- Wszystkie materiaÅ‚y powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część skÅ‚adajÄ…ca siÄ™ na dany materiaÅ‚ nie może być wczeÅ›niej używana oraz winna posiadać niezbÄ™dne certyfikaty bezpieczeÅ„stwa. Towary skÅ‚adane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w jÄ™zyku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa bÄ™dzie obejmować fabrycznie nowe artykuÅ‚y, które zostaÅ‚y szczegóÅ‚owo opisane w zaÅ‚Ä…czniku nr 3 i A do niniejszego zapytania cenowego. ZamawiajÄ…cy dopuszcza w przypadku braku okreÅ›lonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod wzglÄ™dem zastosowania i wykonania.
- ZamawiajÄ…cy wymaga od Wykonawcy dostarczenia wÅ‚asnym transportem zakupionych towarów Å‚Ä…cznie z rozÅ‚adowaniem, rozpakowaniem, montażem i rozmieszczeniem na koszt wÅ‚asny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez ZamawiajÄ…cego.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli zgodnych pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania.
- Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
- Meble i wyposażenie oddziaÅ‚ów przedszkolnych i szatni powinny posiadać certyfikaty i deklaracje w szczególnoÅ›ci zgodne z RozporzÄ…dzeniem MENiS z dn. 31.XII.2002 r ( Dz. U. z 2003 r. N.6 , poz. 69) wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzÄ™t.
- Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. Montaż powinny prowadzić osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym.
- SzczegóÅ‚owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiÄ…zki stron zawarte sÄ… w projekcie umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- II. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia – do 16 sierpnia 2016 r.
- III. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek do dnia 04.07.2016 r. do godz. 12.00, lub przesłać drogą pocztową na powyższy adres.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- IV. Warunki płatności
Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku i w umowie w ciÄ…gu 30 dni od dnia otrzymania prawidÅ‚owo wystawionej faktury/rachunku przez WykonawcÄ™. PodstawÄ… do wystawienia faktury bÄ™dzie protokóÅ‚ odbioru zamówienia, podpisany przez ZamawiajÄ…cego i WykonawcÄ™.
- V. Gwarancja
Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić co najmniej 12 - miesiÄ™cznej gwarancji na użytkowanie mebli, sprzÄ™tu i urzÄ…dzeÅ„. Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta ww. asortymentu.
- VI. Sposób przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
- 2. Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta na zakup, dostawÄ™ i montaż mebli do oddziaÅ‚ów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku” z zaznaczeniem -Nie otwierać przed godz. 12.00, 4 lipca 2016 r.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- W przypadku zÅ‚ożenia ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców w równych cenach, ZamawiajÄ…cy zwróci siÄ™ z wnioskiem o zÅ‚ożenie ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe wg zaÅ‚Ä…czonego formularza cenowego stanowiÄ…cego zaÅ‚. nr 1a do niniejszego Zapytania. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
- Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2660||m=9
- VII. Kryteria oraz sposób oceny ofert
- Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.
Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:
Cmin
Ilość punktów = ------------- x 100 %
Cb
gdzie:
Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.
W trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.
- Z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- VIII. Rozstrzygnięcie postępowania
O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.
- IX. Inne postanowienia
- ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytuÅ‚u.
- ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian postanowieÅ„ Umowy dotyczÄ…cych zakresu asortymentu polegajÄ…cych na jego zmniejszeniu lub zwiÄ™kszeniu w wielkoÅ›ci do 10 % zamówienia, a co za tym idzie odpowiednio zmniejszenia lub zwiÄ™kszenia wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach okreÅ›lonych w § 5 Umowy.
- X. Informacje o sposobie porozumienia siÄ™ ZamawiajÄ…cego z Wykonawcami
- W postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oÅ›wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ…cy i Wykonawcy bÄ™dÄ… przekazywać pisemnie, faksem (14 6803 025) lub drogÄ… elektronicznÄ…: zamowienia@brzostek.pl, za wyjÄ…tkiem zÅ‚ożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
- Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Maria Krajewska, tel. 14 6803 004
- XI. Załączniki:
- Formularz ofertowy – zaÅ‚. nr 1
- Formularz cenowy – zaÅ‚. nr 1a
- Projekt umowy – zaÅ‚. nr 2
- zaÅ‚. nr 3 - opis przedmiotu zamówienia
- Rys. – zaÅ‚. A
ZAMAWIAJÄ„CY
wz. Burmistrza
mgr Adam KostrzÄ…b
Zastępca Burmistrza |